Tule mukaan!

Miksi?

Partio on elämys!

On monta syytä liittyä partioon: kaverit, tekeminen, retkeily, kädentaidot, ryhmässä toimiminen, uusien asioiden kokeminen.

Lue lisää partiosta

Minkä ikäiset?

Partioon voi liittyä kuka tahansa aina ekaluokkalaisista aikuisiin.

Aikuisena partioon

Jäsen- sekä leirimaksut

Suomen Partiolaisten jäsenmaksu on ensimmäiseltä perheenjäseneltä ja muilta yli 17-vuotiailta 65€ , alle 17-vuotialta hieman alhaisempi. KilPe EI kerää tämän lisäksi omaa jäsenmaksua.

Lue jäsenmaksuista

Sudenpentupaita maksaa 15€ ja partiopaita tai -mekko maksaa 59€.

Oman lippukunnan/naapurilippukuntien yhdessä järjestämät päivä- ja viikonloppuleirit ovat noin 0-35€/retki. Suuremmat leirit ja kesäleirit ovat kymmenistä euroista pariin sataan euroon.

Taustayhteisö

Taustayhteisö tukee lippukunnan toimintaa esim. avustusten kautta, ja tiloja tarjoamalla.

Samoin kuin monen muunkin partiolippukunnan, myös Kiikan Leiripeikkojen, taustayhteisönä toimii seurakunta.

Sastamalan seurakunnan kanssa tehdään yhteistyötä muun muassa itsenäisyyspäivän kulkuetta toteuttaessa, partiomessua järjestettäessä ja pyydettäessä seurakunnan työtekijää pitämään iltahartaus retkellä tai leirillä.